BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

domingo, 17 de mayo de 2020

ENTRADA 13: 5è I 6è

Bon dia!
Com heu passat el cap de setmana?
Aquesta setmana seguim amb jocs de mímica, però anem augmentant un poc la dificultat!


Aquí va la proposta:

-Fent mímica haureu d´intentar que l´altra persona endevini l'oració que us ha tocat. Es puntuarà segons el nombre de paraules encertades i col·locades en ordre. Així, abans de començar haureu d´indicar de quantes paraules consta l'oració que us ha tocat, i a mesura que vagin encertant paraules heu d´indicar amb els dits en quina posició es troba la paraula.
-Si voleu, podeu posar temps per a fer-ho  més complicat.

Clica AQUÍ per descarregar les oracions.


Ens agrada llegir els vostres comentaris al bloc i/o us podeu gravar fent mímica i enviar-ho a:

estherpm1987@gmail.com  (alumnes de 5èA i 6è)
martaferrer81@gmail.com (alumnes de 5èB)




25 comentarios:

  1. Hola Esther, avui he jugat amb la meva mare i, encara que les oracions eran bastant dificils de fer, ens ho hem passat molt bé!! Besitos!😘😘

    ResponderEliminar
  2. Hola Esther, he jugat amb la meva germana i el meu pare i ens ho hem passat molt bé! encara que algunes de les oracions haguin estat un poc difícils... ENS HA AGRADAT MOLT AQUEST JOC!
    La meva oració preferida que he fet ha estat: El gos de la meva veïna es molt maco. Petons, Alba (6éA) i Carla (2nB).

    ResponderEliminar
  3. Hola ESther, soc Angela he jugat amb la meva mare i ens a agradad molt, jugarem una mica tots els dies.
    Àngela Molins López (5éA).

    ResponderEliminar
  4. Hola Esther, sóc Claudia he jugat amb el meu germà i ens a agradat molt algunes coses eren difícils però el emos aconseguit a estat molt xulo petonets 💕😘😘😍

    ResponderEliminar
  5. Hola Marta, soc Asier ,M`agradat molt l`activitat pero era una mica dificil.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola ASier! Si! La dificultat ha augmentat...però m´alegra saber que t´ha agradat!

      Eliminar
  6. Hola Esther, avui he jugat amb la meva germana, ho hem passat molt bé.
    Encara que les oracions eran un poc dificils.
    Petons😘

    ResponderEliminar
  7. Hola Esther a mi m'a agradat molt la activitat pero m'a parescut més dificil que l'altra.
    Igualment m'he divertit moltisim!
    Moltes gracies per possar aquestes activitats tant divertides.

    ResponderEliminar
  8. Hola Esther,
    aquest matí he jugat al joc de mímica amb la meva família i ha set molt més complicat del que pensava, he passat una bona estona.
    Espero que estiguis bé.

    ResponderEliminar
  9. Bona tarda Esther, a jo m'ha agradat molt fer aquesta classe de mímica, l'he fet amb la meva germana i a ella també li va agradar! És veritat que aquesta setmana ha sigut més difícil però hem gaudit igualment!
    Moltes gràcies i una abraçada,
    DENISA.

    ResponderEliminar
  10. Hola Esther, ja he jugat al joc, he jugat amb la meva familia ha estat super divertit.
    GRACIES.
    ADEU

    ResponderEliminar
  11. El lloc de mimica a estat molt divertit

    ResponderEliminar
  12. Hola Esther,soc n'Amaya, ja he jugat al joc, he jugat amb el mau pare i amb el mau germà. M'agradat molt!!!

    ResponderEliminar
  13. Es molt divertit el joc,he jugat amb la meva mare!

    ResponderEliminar
  14. Hola Esther, ha set molt divertit jugar al joc amb el meu germa.
    Adeu

    ResponderEliminar
  15. Hola Esther, ha estat molt divertir I una mica difícil

    ResponderEliminar
  16. Hola ester soc en JORDI ha estat divertit fer mímica

    ResponderEliminar
  17. Hola Esther, sóc Laia Pons, he rigut molt amb la mímica.

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA