BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

domingo, 24 de mayo de 2020

ENTRADA 13: 3r I 4t

Bon dia al·lots i al·lotes!!
Comencem nova setmana i us proposem una nova tasca d'Educació Física.
Esteu preparats i preparades?
És un joc anomenat "LOCO HOTEL"
És un joc vinculat a l'expressió corporal; es tracta de comunicar-nos a través del moviment, la postura, els gestos...

COM ES JUGA?
Per jugar haureu de dividir la vostra casa en 6 espais que representaran les habitacions d'un hotel (no passa res si a una mateixa habitació hi diferencieu dos espais i per exemple a la sala d'estar hi poseu dues proves i a la vostra habitació una altra prova).
A cada habitació hi col·locareu el nombre de la prova i un full amb les instruccions (vegeu material per imprimir, si no teniu impressora ho podeu escriure a un full).
Un dels jugadors/es farà de DIRECTOR/A i decidirà quan pots passar a la següent prova (podeu fer-ho per temps, per exemple).

Si no segueixes les instruccions correctament, no podràs passar a la següent habitació!  
 T´atreveixes a jugar??? També podeu jugar-hi de forma individual!
                 👉DESCARREGA AQUÍ LES PROVES👈

Pots deixar els teus comentaris al bloc o en un full explicar on heu tingut més dificultat, l´habitació que més us ha agradat i la que menys i si us ha agradat o no aquesta activitat. Ho podeu enviar a:
estherpm1987@gmail.com  (alumnes de 3rB i 4t A i B)
martaferrer81@gmail.com (alumnes de 3rA)

26 comentarios:

  1. hola Esther ha estat molt guay tot
    Marc Ribas de 4ºA

    ResponderEliminar
  2. Hola sóc n'Eloy 4A el de imitació m'agrdat molt i el de baile no m'agradat li dono a aquesta activitat 8 de 10 adéu

    ResponderEliminar
  3. Hola Esther,
    La que més m'ha costat és la de riurem, la que més m'ha agradat és la 1 i la que menys cap, totes m'han agradat molt.
    En resum m'ha agradat molt.
    Xavi 4tA.

    ResponderEliminar
  4. Hola Marta soy Iris
    me a gustado el juego que habéis enviado.
    La que mas me a gustado a sido la de la estatua y la que menos la de tristeza.

    ResponderEliminar
  5. Bon dia a tots i a totes!!
    Estic contenta que vos hagi agradat!

    ResponderEliminar
  6. Hola Esther!!!
    La habitació que més m'ha agradat ha set la del ball,la que més m'a costat ha set la de la tristesa i la que menys m'a agradat ha set el de riure.
    Adeeeu!!!!!
    Júlia 4tA.

    ResponderEliminar
  7. Hola Esther! Soc na Tanit
    El que mes m'ha agradat el de ball i el que mes m'ha costat es el de les estatuas
    Adeu!!!!!

    ResponderEliminar
  8. Hola Marta, l'activitat que mes m'ha agradat ha estat la de imitar i me divertit molt.
    Soc Marc Cleries.

    ResponderEliminar
  9. Hola Marta, Sóc Paula.
    M agradat molt. La habitación de la risa és la meva preferida.

    ResponderEliminar
  10. Hola Esther!

    Ja ho he fet. Tot molt divertit!
    La habitació que més m´ha agradat es la del cant; i de la que m´ha costat més sortir és la de les estàtues.

    Nadia 4t A.

    ResponderEliminar
  11. Joel Ribera 4ºB30 de mayo de 2020, 0:45

    Hola Esther,
    m'ho he passat súper bé a l'habitació del ball. El joc ha estat súper divertit!!

    ResponderEliminar
  12. Marta es imposible que aquest joc sigi aburrit

    ResponderEliminar
  13. Hola Esther m'han agradat molt les proves la que mes ha set la de riure i la que menys la habitacio de la tristessa. Yeray 3rb.

    ResponderEliminar
  14. Hola Esther. La habitación que me ha parecido más difícil ha sido la de las estatuas porque no paraba de pestañear y reír y la que me ha gustado más ha sido la habitación del baile.

    ResponderEliminar
  15. Hola Esther!!!!
    On he tingut més dificultat ha sigut les imitacions.
    La habitació que més m'ha agradat ha sigut el cant.
    La que menys m'ha agradat ha sigut la de riure.
    Sí,m'ha agradat molt aquesta activitat.
    Adeuuuuu!!!!Noa de 4tA.

    ResponderEliminar
  16. Hola Esther!!
    La habitación que me a gustado más es la del baile.
    La que no me a gustado es la habitación de la tristeza,la que me a dado mas dificultad es la de las estatuas por que no paraba de reír.Y me a gustado mucho la actividad.

    ResponderEliminar
  17. Hola Marta!!
    A mi me an agradat totes menys la de la tristeza i algunes se ma han donat be i unaltras una mica mal!!!
    Una abrazada forta

    ResponderEliminar
  18. Hola Esther!
    Sóc l'Ander. Ha estat molt divertit. No tinc una habitació més favorita que l'altre.
    Ciao!!!!!

    ResponderEliminar
  19. Hola Marta!
    me ha gustado mucho todas... me he reido mucho con la de bailar!!!!

    ResponderEliminar
  20. Hola Esther! - M'ha agradat molt la habitació del ball i la de riure. La meva preferida ha set la del ball. He trobat dificultats per quedar-me quieta però ho he superat! Ha perdut el meu pare. He fet fer de gallina a la meva mare. Adéu! i gràcies per l'activitat.

    Laia.

    ResponderEliminar
  21. Hola Marta, soc Jon, m´ha agradat molt el joc, la prova del ball es la que millor m´ha sortit i la de la estatua la que més m´ha costat fer.

    ResponderEliminar
  22. Bon dia Esther,
    Soc Na Cloe 4B,
    Ens agradat molt les proves. He jugat amb el meu germà i la meva mare. La que més ens ha agradat ha sigut la de fer una imitació. Hem rigut molt!!!

    ResponderEliminar
  23. Gràcies per jugar i deixar el vostre comentari

    ResponderEliminar
  24. Bon dia ESther sóc na Maria Grau i la habitació que més m'ha agradat és la de ballar. Aquest joc m'ha agradat molt

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA