BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

domingo, 17 de mayo de 2020

ENTRADA 12 3r i 4rt de PRIMÀRIA


Bon dia, esper que estigueu molt bé. Ànims!
Estau preparats?
Aquesta setmana us proposam jugar a L’ABECEDARI DEL MOVIMENT EXPRESSIU.
Hauràs de descarregar l’abecedari. Cada lletra està associada a un moviment que hauràs de realitzar a la vegada que desenvolupes el teu repte.

-Descarrega l’abecedari-->  AQUÍ
*REPTES:
1- Pensa en el teu nom i cognoms. Per cada lletra del teu nom i cognoms fes una activitat diferent.
2-Pensa en el nom i cognoms de 2 familiars teus i realitza l’activitat.
3-Pensa en un animal. Cerca la lletra inicial a l’abecedari. Després hauràs de fer aquest moviment a la vegada que expliques de quin animal es tracta i l’altre persona l’haurà d’endevinar.
4- Endevina al personatge d'una pel·lícula. Una persona haurà d'imitar a un personatge amb 2 moviments triats de l'abecedari. L'altra persona haurà d'endevinar de que personatge es tracta.
5- Endevina emocions. Tria una lletra, ara tria una emoció (empipament, alegria, tristesa, sorprès, avergonyit, decebut...) Hauràs de representar l'emoció triada fent el moviment que t'indica la lletra. L'altra persona haurà d'endevinar que emoció es tracta.
6- Imitar diferents pràctiques esportives com per exemple jugar al golf, al bàsquet, muntar amb bicicleta, nedar, muntar a cavall… amb l'ajuda del moviment d'una lletra triada. L'altra persona haurà d'endevinar de que esport es tracta
7- Expressar diferents sensacions com per exemple calor, fred, somni, fam…amb el moviment de la lletra triada pel teu company/a. Després haurà d'endevinar de que sensació es tracta.
8- El teu company/a triarà una lletra. Hauràs de realitzar aquest moviment comptant fins a 20 sense aturar.
9- Representa un objecte que comenci per la lletra M i un altre que comenci per la lletra D. L'altra persona haurà d'endevinar-ho.
10- Imita les següents accions amb l'emoció que t'indiqui el teu company/a: cuinar, pescar, tallar llenya, pintar, menjar...
Variant: imita una acció que comenci amb la lletra N i E
11-Pensa en un repte inventat que puguis fer amb l'abecedari del moviment. Descriu i deixa el teu repte a l’apartat de comentaris.
Després hauràs de realitzar un repte que hagi deixat un altre company/a.
**Si vols, pots descarregar l'entrada 12 AQUÍ
 

38 comentarios:

  1. Hola Esther, el meu repte es fer totes les lletres de l'abecedari i veure quant temps tardes. El repte es conseguir baixar el temps de la primera volta en la segona volta... CARLA PEREA

    ResponderEliminar
  2. Hola Esther sóc Izan Garcia. El meu repte és que en 1 minut has d'escriure 5 colors i fer cada lletra inicial de cada color!!

    ResponderEliminar
  3. Bona día esther!!!!!
    Som l'Tanit Costa. El meu repte es fer2 vegades totes les lletres amb l'ordre de la A a la Z aveura qui fa el meñys temps.?????

    ResponderEliminar
  4. Bon dia, sóc Xavi de 4tA.
    El meu repte tracta en buscar 10 objectes a la teva habitació i fer l'exercici de la lletra inicial de cada objecte

    ResponderEliminar
  5. Bon dia!!!
    Soc na Júlia de 4rtA.
    El meu repte és agafar 6 objectes que comencin per la lletra A en menys de 30 segons i després imitar-los

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. Hola, soc Yeray Garcia. El repte es fer els moviments que corresponen a les vocals, cada una durant 10 segons

    ResponderEliminar
  8. Hola soc Mar.
    El meu repte es fer la paraula coronavirus 2 vegades.

    ResponderEliminar
  9. Hola Esther, soc na Naila y el meu repte és fer el nom dels vostres millors amics.

    ResponderEliminar
  10. Hola Marta, soc Jon, el meu repte es fer aquesta frase EDUCACIÓ FÍSICA A CASA 2 vegadas

    ResponderEliminar


  11. Hola Esther sóc Ángela de 4tA i fet la activitat de l'abecedari del moviment expressiu amb el meu germà, i m'agradat molt

    adeu!!!!

    ResponderEliminar
  12. Hola Esther, ja he fet tot el abecedari i els reptes pero jo crec que es una mica perillosa la capgireta amb les cames creuades i els ulls tancats, la meva germana s'ha donat al nas.

    ResponderEliminar
  13. Bon día a tots i a totes!!!
    El meu repte és que digeu el nom de la vostra classe i també que digueu supercalifragilisticospialidoso.
    Ha!!soc na Noa de 4ta.
    M'ha agradat moltisim!!!
    Adeuuu!!!

    ResponderEliminar
  14. Hola sóc n' Eloy de 4 A, el meu repte és un pilla-pilla, el que és enxampat ha de fer la primera lletra de la part de el cos que li han tocat.Adeu!!!!

    ResponderEliminar
  15. Hola Marta reto:hacer el puente congelados.

    ResponderEliminar
  16. Hola Marta soc Daria repte:intentar hacer el pino 10segundos

    ResponderEliminar
  17. Hola Marta , el repte es fer una vertical

    ResponderEliminar
  18. Hola Sóc Paula.
    El meu repite es fer el nom
    de mis mascotas Sophie i Simba dos vagades.




    ResponderEliminar
  19. Hola Esther! Sóc l´Ander de 3B. El meu repte és jugar al escondite i la persona que es enxampada ha de fer el moviment de la primera lletra del nom del que t´ha enxampat i si t´enxampen dues vegades començarà per la segona lletra del que t´ha enxampat.

    ResponderEliminar
  20. hola soy Iván mi reto es que multipliques cualquier numero que empiece con la letra S en 60 segundos adiós.

    ResponderEliminar
  21. Hola Marta soc na Mica de 3rA:
    El meu repte es amb les lletres de l'abecedari endevinar els personatges de Ladybug.
    Ladybug es una sèrie de dibuixos animats d'una super heroina i un super heroi Catnoir.
    He elegit fer el repte de Eloy.
    Adeu Marta petons i abraçades.
    Mica.

    ResponderEliminar
  22. Hola Esther!
    El meu repte és pensar en el nom d´un aliment. Cercar la lletra inicial a l´abecedari i fer el moviment que s´indica.
    El company haurà d´identificar de quina lletra es tracta (ex: F), i després endevinar l´aliment (ex: formatge).
    Una abraçada,
    Nadia 4t A.

    ResponderEliminar
  23. Hola Ester soc yeray gatia el meu repte es en 2 minuts possar el nombre de els meus 2 gossos sasha i junior

    ResponderEliminar
  24. El meu repte és amb l'abecedari dir l'esport que més t'agrada
    Eric

    ResponderEliminar
  25. Hola Esther sóc en Xavi de 3rB. El meu repte és pensam 10 animals i ferlos em la primera getra de cada un.

    ResponderEliminar
  26. Hola Esther sóc Matías meu repte és fer els moviments del meu animal preferit, el lleó en un minut.

    ResponderEliminar
  27. Hola Esther Soy Iago de 3ºB, mi reto es hacer la palabra HELADO en menos de 2 minutos

    ResponderEliminar
  28. hola Marta,
    el meu repte es els peus tenen que tocar el cap....

    ResponderEliminar
  29. Hola Esther. Soc n´Ariadna de 4rtB. El meu repte és: cantar mentres fas el repte que diuen les cinc vocals.
    Una besada molt forta!!!!

    ResponderEliminar
  30. Hola , mi reto ha sido hacer mi nombre. La N me ha costado mucho

    ResponderEliminar
  31. Bon día Esther, soc Sasha de 4ta he fet el repte 5 que es elegir una emoció i la he de representar, jo he elegit alegria. El meu repte és posar dues ampolles d'aigua amb una distància d'un metre entre elles, posar un pal d'escombra sobre de l'tap i passar amb el cos sota sense tocar.

    ResponderEliminar
  32. Gràcies per deixar els vostres reptes. Són molt originals. Salutacions!!! :)

    ResponderEliminar
  33. Hola Esther. He fet l'activitat amb el meu germà i ens ho hem pasat molt bé.
    El meu repte es fer l'abecedari del moviment amb la primera paraula que digui algu de la familia quan parla.

    ResponderEliminar
  34. Hola Esther. He fet l'activitat amb el meu germà i ens ho hem pasat molt bé.
    El meu repte es fer l'abecedari del moviment amb la primera paraula que digui algu de la familia quan parla.
    Som en Pablo de 4t B.

    ResponderEliminar
  35. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  36. el meu repte ha segut caminar de puntelles cap enrrere i gatejar

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA