BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

domingo, 7 de junio de 2020

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA


Bon dia, com esteu? Aquestes darreres dues setmanes des de l’àrea d’educació física us proposem l’accés a tota l’etapa de primària a una carpeta amb distintes activitats (jocs interactius, ioga, fitxes, vídeos de just dance, jocs físics de taulell...) on podeu repassar distints continguts i anar fent de manera lliure segons els vostres gustos i interessos.

No cal enviar-nos les activitats però si podeu deixar comentaris al bloc, ja que ens agrada llegir-los i conèixer les vostres opinions sobre les activitats.

I també volem donar-vos les gràcies per la vostra implicació que heu tingut durant aquestes setmanes de confinament i esperem que les activitats que us hem proposat us hagin agradat i hàgiu passat una estona agradable a casa.  Fins aviat!!



72 comentarios:

  1. Bon dia Esther soc na Irene de 6èA.
    Jo me lo he pasat molt bé jugant al joc de Fisi Dobble.
    Moltes gracies!!!
    SALUTACIONS A TOTHOM!

    ResponderEliminar
  2. Hola Esther!
    Soc na Júlia de 4rtA.
    I el joc que m'ha agradat més ha set el de la carrera de sacs.
    Adeeeeeu!!!

    ResponderEliminar
  3. Bon dia Esther, som na Carla (2nB) i n'Alba (6éA).
    Ens ho hem passat molt bé juganta als jocs que heu propossat, el joc que mes ens ha agradat ha estat el de Fisi dobble.

    Petons, Alba i Carla.

    ResponderEliminar
  4. Moltes gracies m'ha agradat molt

    ResponderEliminar
  5. Buenos días Esther, somos na Claudia (6éA) y na Sofía (2ª).
    Nos lo Hemos Pasado Muy bien jugando a los juegos que me jugado, el juego que mas nos ha gustado ha sido el de Fisi dobble.




    Claudia i Sofia molts de petons i abraçadas 😘💖💋😘

    ResponderEliminar
  6. Hola Esther soc n'olivia de 6éA
    m'ha agradat molt juga amb aquests jocs me lo he pasat molt bé gràcies

    una abraçada
    fins abiat

    ResponderEliminar
  7. Bon dia Esther soc en Chakir de 6èA
    M'han agradat els reptes, el Fisi dobble era molt genial
    Una abraçada a tothom

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Chakir, que bé que t'hagin agradat. Gràcies per jugar.

      Eliminar
  8. Hola Esther, som en Lluc de 1r-A.
    Jo jugare al Mocador.
    gracies per tots els jocs.

    ResponderEliminar
  9. Hola Esther sóc Marc Ribas de 4tA m'ha encantat tots els jocs moltes gràcies.
    Una abraçada
    Marc

    ResponderEliminar
  10. Hola! Soy Ari de 6ºB. He jugado al Fisi Dobble y al trivial, me han gustado mucho!
    Un abrazo! Ari.

    ResponderEliminar
  11. Bon dia, Marta! Som, na Laia R., de 5èB. Jo, he fet l'activitat de ioga i m'hagradat molt!
    Petons!😘
    Laia R.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Molt bé Laia!!! Estic contenta que t´hagi agradat!!!

      Eliminar
  12. Hola Esther! Soc Abigail de 6B ,he fet les activitats de ioga i me han agradat un món gràcies per darnos aquestas actividades divertides

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola, que bé que t'hagin agradat. Gràcies per la teva participació.
      Salutacions

      Eliminar
  13. Hola Esther soy Izan Garcia de 3rB.
    He hecho el juego del "joc de la escala física" con mi padre y me ha gustado mucho!!sobretodo cuando he caído con la casilla 40 porque se me cayó 3 veces el huevo de la cuchara!!! la casilla que no me gustó nada fue la 21....el bailar....no es lo mio!! pero gané!!! jejejej!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Izan, enhorabuena. Me alegra que lo hayáis pasado tan bien. Saludos

      Eliminar
  14. Bones tardes,

    soc na Lucía de 6èA,

    Els jocs que as posat són super chulos, els jugaré amb la meva familia, també m'ha pareixgut molt chulo els jocs tradisionals d'Eivissa,moltes graciés.

    Una abraçada na Lucía de 6èA.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Lucía, la veritat és que es un recull de jocs molt interessant. Salutacions

      Eliminar
  15. Bon dia Marta:
    Soc na Noa M. de 5èB i l´activitat que he fet jo ha set la de ioga. Ha set divertit fer el ioga. Una abraçada, adeu.
    Noa M.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Noa!! Estic contenta que t´ho hagis passat bé amb l´activitat de ioga!!

      Eliminar
  16. Hola Esther, sóc Laia Pons de 5é A i Maria Pons, durant aquest confinaments em estat fent Ioga, hem jugat a Futbol, reptes i hem jugat a trivial que ens ha encantat.

    Moltes gràcies

    ResponderEliminar
  17. Bon dia Esther!

    Hem disfrutat molt totes les setmanes amb aquestes propostes tan divertides; sobretot jugant al Loco Hotel i als jocs interactius d´anatomia.

    Gràcies!

    Nadia 4tA i Samir 2nB.

    ResponderEliminar
  18. Bon dia,

    Som en Toni Marí de 1b. Moltes gràcies per totes les activitats proposades per aquest confinament, ens has facilitat les tasques. He disfrutat molt de fer jocs en familia i he après molts de conceptes. No sabria dir el millor perque m'han agradat tots.

    Esperc veure't pronte. Gràcies per tot!!
    Familia Marí Noguera

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola, muchas gracias. Se agradecen estas palabras y me alegro mucho que os hayan gustado. Un abrazo y nos vemos pronto :):)

      Eliminar
  19. Hola Marta, jo he fet el de mimica 1 perqué m´ho vaig passar molt bé quan ho vaig fer i he volgut repetir-ho.

    Asier 5eB

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Molt bé Asier!!! M´agrada llegir els vostres comentaris i així saber quines activitats són les que més us agraden!!

      Eliminar
  20. Hola Marta , soc Jon de 3rA , jo he fet l`activitat de mimica amb el meu germà i també el just dance, m`han agradat molt , moltes gracies per tot

    ResponderEliminar
  21. Bon dia Esther, sóc n'Àngela de 5éA.
    He fet l'activitat de ioga, saltar a la corda i jugar a la xarranca.
    M'ha agradat molt.
    Jugare aquest cap de setmana amb la meva família.
    Petons.

    ResponderEliminar
  22. Hola Esther soc na Roa
    He fet l'activitat de ioga i m'ha agradat molt
    Una abraçada
    Roa

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Roa, esper que estiguis bé. Estic contenta que hagis pogut fer l'activitat. Petonets i fins aviat

      Eliminar
  23. Bon dia Esther, som na Denisa i na Luisa Daniela i el joc que més ens ha agradat és el joc de l'oca física 2, ha estat molt maco!!!
    Moltes gràcies i fins aviat!☺

    ResponderEliminar
  24. Hola Marta som na Martina. He fet un ball que m'ha recordat a quan vaig anar a Menorca, i he jugat al trivial. M'ho he passa't molt bé.
    Grasis.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Martina! Estic contenta que t´ho hagis passat bé!!

      Eliminar
  25. Bon dia Esther. He jugat al mocador i he fet mimica. M' ho he passat molt be. Som na Naiara 1A

    ResponderEliminar
  26. Hola Esther he jugat al fisi doble, M'ho he pasat genial😁😀

    ResponderEliminar
  27. Hola Esther soy otra vez Izan Garcia de 3rB.
    Hoy he hecho 2 cosas a la vez, un poco de ejercicio con matemáticas!! Mi madre me pedía que dijera tablas de multiplicar a la vez que saltaba a la pata coja, con los pies juntos, con jumpins, vamos que en 15 min casi casi ya no podía mas con el Reto!! pero me lo he pasado muy bien!! Un beso!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola, es genial para practicar las tablas de multiplicar. :):)

      Eliminar
  28. Hola soy Vera Guzman Cubero de 2nB el juego que mas me ha gustado ha sido el de la cobra.Un abrazo

    ResponderEliminar
  29. Bona tarda Marta, soc n'Eira (de 5éB)
    L'altre dia vaig estar jugant al joc del Just dance i ho vaig passar molt bé ballant les diferents cançons, durant les dues setmanes sense res e jugat a molts jocs més però m'han agradat tots!
    Una abraçada, esperc poder vorer-vos promet

    Una abraçada, Eira 😘

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Molt bé Eira!! Estic contenta que hagis gaudit amb les propostes!

      Eliminar
  30. HOLA SOY ANGEL DE 2NA ME HA GUSTADO EL DOBBLE GRACIAS POR LAS ACTIVIDADES

    ResponderEliminar
  31. Hola marta soc en Lucas m'agradat el fisdobble

    ResponderEliminar
  32. Hola soy Eloy de 4A, me han gustado los juegos de retos,gracias, adeu!!!!

    ResponderEliminar
  33. Hola soy Lucas Romero,2ºB me ha gustado el bingo, adios

    ResponderEliminar
  34. Hola Esther, soy Fabrizio de 1-A he disfrutado los juegos con mi familia...

    ResponderEliminar
  35. Hola Esther,
    El joc que més m'ha agradat ha sigut saltar a la corda

    ResponderEliminar
  36. Hola Esther,soc Matías 3-B
    El joc que més m'ha agradat ha sigut saltar a la corda i el bingo.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  37. Hola Esther soy Lucía de 1A, me han gustado mucho los juegos. Muchas gracias!

    ResponderEliminar
  38. Hola Esther, només he fet algunes de les activitats i la que més m'ha agradat he estat el Yoga per què em segveix per a relaxar-me i estirar els músculs.

    ResponderEliminar
  39. Hola Esther. Soy Paula Tur de 2º B. Me han gustado mucho los juegos y las actividades hasta ahora. Muchas gracias por hacerme pasar un buen rato. Besos y hasta pronto

    ResponderEliminar
  40. Hola Esther. Soy Diego y me han gustado mucho los juegos.

    ResponderEliminar
  41. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  42. Bon día Esther soc en Jordi i na Tanit Costa
    Hem jugat a la magoria de jocs i els que ham jugat ens a agradat jugar

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA