BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

domingo, 10 de mayo de 2020

Entrada 12: 5è i 6è

Bon dia a tots i a totes!!!
Comencem una nova setmana i ho farem amb una proposta de mímica.

La mímica és un mitjà d'expressió no verbal a partir del llenguatge corporal i gestual.


Aquesta activitat la proposem per gaudir d’una estona en famíila;
podeu jugar amb els vostres pares, germans/es o fer-vos un 
vídeo representant alguna situació de les proposades i enviar-lo a:

estherpm1987@gmail.com  (alumnes de 5èA i 6è)
martaferrer81@gmail.com (alumnes de 5èB)
Clica aquí per descarregar l´activitat 👉ACTIVITAT DE MÍMICA

11 comentarios:

  1. Hola Esther, soc n'Alba ens ho hem passat molt be fent mimica, ho hem fet tots (la meva mare, pare i la meva germana tambe ha participat) ens ha agradat molt aquesta activitat. Petons, Alba i Carla.

    ResponderEliminar
  2. Hola, Bon día Esther soc na Irene i a mi tembé m'a agradat molt l'activitat la he fet amb les meves germanes.
    Em passat una bona estona,gracies.

    ResponderEliminar
  3. Hola Esther bon dia sóc na Claudia m'ha agradat moltíssim jugar amb els meus hermanos.He passat un super dia jugant. Adéu, Claudia

    ResponderEliminar
  4. Bon dia Esther, soc na Denisa i a jo m'ha agradat molt fer aquestes activitats de mímica amb la meva germana. Ha sigut molt divertit i hem gaudit molt fent-ho!
    MOLTES GRÀCIES I UNA ABRAÇADA,
    Denisa.

    ResponderEliminar
  5. Hola Esther soc en Jordi m'ha agradat fer mímica amb la meva germana, ha set divertit.

    ResponderEliminar
  6. Hola Esther, jo he jugat amb la meva mare i ha estat molt divertit. Ens ho hem passat súper!!! Besitos!😘😘

    ResponderEliminar
  7. Gràcies pels vostres comentaris. Salutacions

    ResponderEliminar
  8. Hola Esther soc en Marc Tur de 5eA, he jugat amb la meva mare, ens ho hem passat molt be.
    Gracies, adeu

    ResponderEliminar
  9. Hola Esther
    m´ha agradat fer la mimica. Ho he fet amb la meva mare.
    Gracies per fer jocs divertits.

    ResponderEliminar
  10. Hola Marta, avui he jugat amb la meva familia al joc de mímica i ha estat molt divertit!!
    Asier

    ResponderEliminar
  11. Hola Esther!
    he jugat amb els meus pares,i ens ha agradat molt.
    una abraçada!
    Adeu!!

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA