BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

lunes, 4 de mayo de 2020

ENTRADA 11 5è i 6è


Bon dia, com estau? aquesta setmana us proposam dos propostes:

ACTIVITAT 1: Seguirem practicant cada dia amb les pilotes malabars. Si ja dominau els 10 reptes del vídeo de l’entrada anterior (entrada 9), podeu passar al següent nivell. Estau preparats? 20 REPTES MALABARS al següent video:


-Practica durant la setmana, tria un repte (ex: torres falses) i envia’ns el video.


ACTIVITAT 2: El JOC DE L’ESCALA FÍSICA: Per jugar necessites roba cómoda, un dau  una fitxa per a cada jugador/a. Com es juga?
-Cada jugador/a tira una vegada.
-Puja per l’escala si caus en ella.
-Llisca cap abaix si caus en un tobogán.
-Torna a llançar el dau si caus a la casella corresponent.
*Recomanació: Escalfa i estira abans e hidrata't
*Si no pots imprimir el taulell, projecta’l a l’ordinador o al móvil i suma anotant a un paper cada vegada que tiris el dau, així sabràs la casella on estàs. 

-Descarrega les proves a realitzar a cada casella AQUÍ

*Per acabar, deixa un comentari al blog amb la teva opinió sobre les activitats proposades e indicant que prova del joc de l’escala t’ha agradat més i quina menys. I no t’oblidis d’enviar-nos el vídeo del teu REPTE MALABAR

-Alumnes de 5-A i Alumnes de 6è      a   estherpm1987@gmail.com  
-Alumnes de 5-B   a   martaferrer81@gmail.com
GRÀCIES I FINS AVIAT!
 



28 comentarios:

  1. Hola Esther, soc Ana Romero el que me m'agradat es el que tens que posar la teva canço favorita i ballar-la per els demes jugadors i la que menys es la que fas les apdominals que pugues en 30 segons.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Ana, la veritat que hi ha caselles molt divertides. Gràcies per la teva opinió.

      Eliminar
  2. Bon dia Marta, soc en Daniel m'ha agradat bastant. La que més m'agradat ha set la que havies de pujar la i baixar una cadira 10 vegades

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Molt bé! M´agrada que digueu quines coses vos han agradat i quines no tant!!

      Eliminar
  3. Bon dia Esther, soc na Denisa i m'han agradat molt les activitats que has proposat aquesta setmana. Respecte al joc de l'escala física, la casella 32 és la que més m'ha agradat, però totes han estat molt divertides! Una abraçada!

    ResponderEliminar
  4. Hola Marta, soc en Jordi, he jugat amb el meu germà al joc de les proves i ens ha agradat molt. La casella que mes m'ha agradat es la 22 (reptar) i la 2 (representar una pel.lícula).

    ResponderEliminar
  5. Hola Esther, he jugat a l'escala física i a set molt divertit!!! Les caselles que més m'han agradat han set la 18 i la 21. Espero que tingis un bon dia, adéu!

    ResponderEliminar
  6. Hola Esther soc Àngela,ja he fet el joc d'escala i he jugat amb la meva mara. M'agradat i ha estat molt divertit.

    ResponderEliminar
  7. Hola Esther i m'han agradat totes igual

    ResponderEliminar
  8. Hola esther a mi m' anagradat totes

    ResponderEliminar
  9. Hola Esther
    m´agradat el joc sobre tot el de baloncesto.Els malabars no em surten.
    Pinky

    ResponderEliminar
  10. Hola Esther ja he jugat el que más m'agradat a sigut la casilla que teniem que Fer una paraula amb el mostré cos.

    ResponderEliminar
  11. Hola Marta he jugat al joc m'ha agradat molt peró a guanyat el meu germà.
    Soc n'Elies

    ResponderEliminar
  12. Hola Esther, he jugat al joc i la casilla que mes m'agrada es la de representar una canço amb gestos, i la que menys m'agrada es la de saltar a peus junts d'un costat a un altre.
    Pero en general m'agrada molt el joc i va ser molt divertit.
    Adeu

    ResponderEliminar
  13. Hola Esther, ja he jugat al joc ha estat molt divertit i fer els malabars tambe.
    La proba que mes m´ha agradat a set la 14 i la que menys la 21.
    ADEU!!!

    ResponderEliminar
  14. Hola Esther, sóc en Joan, ja he fet el joc a set molt divertit.
    La prova que mês m'ha agradar ha set la 40 i la que menys la 15 perque l'he repetit molt

    ResponderEliminar
  15. Hola Marta, soc Asier, ahir vaig fer el joc amb el meu germà, la prova que mes m´ha agradat ha set la del ou i la que menys la 8 .

    ResponderEliminar
  16. Hola Esther sóc Andrés, he jugat amb els meus pares I ens ha agradat molt, ha guanyat el meu pare, la casella que més m'ha agradat ha estat la 19.

    ResponderEliminar
  17. Bon dia Marta el que mes m'ha agradat ha estat el de elegir una canço que m'agradi el que no m'ha agradat es el de fer 50 pasos en casa.

    ResponderEliminar
  18. hola m'ha agradat tota l'activitat. Diego DLT.

    ResponderEliminar
  19. Hola soy Claudia me ha gustado mucho.A mi la que mas me a gustado a sido la 19 y la que menos a sido la de dar 50 pasos en casa. Adiós que pases un buen día

    ResponderEliminar
  20. Hola Esther, sóc na Noa, ja he fet el joc a set molt divertit.
    La casilla que mes m'agrada es la de representar una canço amb gestos, i la que menys m'agrada es la de saltar a peus junts d'un costat a un altre.
    Adéu.

    ResponderEliminar
  21. Hola Esther soc Daniel de 5è A i no em surten els malabars però ho estic intentant i practicant, només em surten amb 2 pilotes, ja em surtira, només fa falta paciencia.
    Ho estic pasant bé!
    Salutacions, Daniel

    ResponderEliminar
  22. Hola Esther!soc na Ludmila de 6eB
    m'han agradat molt totes les activitats que estas posan aquestos dies!
    sobre el joc de l'escala,la casella que mes m'agradat es el 27 i el que menys es el 40.
    una abraçada molt forta! Adeu!

    ResponderEliminar
  23. Hola Esther, soc n'Alba m'han agradat molt totes les activitats que estas possant, repecte al joc de l'escala el que mes m'a agradat a estat la 19 y la que menys la de pujar i baixar 10 una cadira. Petons, Alba.

    ResponderEliminar
  24. hola Esther!
    he provat a fer el dels malabars per no em surten (he practicat amb els videos que has posat), seguiré practicant igualment.

    ResponderEliminar
  25. Hola Marta!!! M'ha encantat el joc encara que els malabars m'han costat una mica més però ha set molt xulo.
    Martina.

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA