BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

lunes, 20 de abril de 2020

ENTRADA 8 5è i 6è de Primària

Bon dia, com estau? esperam que estigueu molt bé i amb ànims!! 
Avui us proposam les següents activitats: 


*ACTIVITAT: ESCALFAMENT I EXERCICI
-L’escalfament d’avui será jugar a llevar cues. Podeu agafar un pedaç, mocador, cinta dels cabells, camiseta i enganxar-ho al darrere com si fos una cua. Si jugau tota la familia podeu acumular tantes cues com hi hagi o, fins i tot, posar-vos més d’una cua d’inici.
-Activitat 1: Busca diferents objectes petits, 20 aproximadament (cullera, llibre, pilota, joguina, peces de lego…). Reparteix-les per l’habitació o el saló. L’activitat tracta de recollir els objectes un a un i possar-los a una bossa (amb rapidesa), després un altre…no pots agafar dues coses al mateix temps. Si et cronometres intenta, a la segona vegada que ho facis, superar-te i fer-ho en menys temps.
-Activitat 2:  3 exercicis, 5 rondes amb un minut de descans entre ronda i ronda.
1.BURPEES: Fes 10 burpees, has d’estirar-te completament en terra i al eixecar-te saltar amb els braços estirats a dalt i fer palma. 


2.PLANXA: Amb avantbraços recolzats en terra.
a. 20” planxa i 20” de descans.
b. 10” planxa i 20” de descans.
c. 20” planxa i 20” de descans.
d. 30” planxa i 20” de descans.
 




3. CARRERA EN EL LLOC: Pujant genolls (1) i aixecant talons endarrere tocant el cul (2). 10 genolls a dalt i 10 talons darrere, 3 vegades.
 





4.Heu de fer estiraments en acabar, recorda beure aigua durant l’entrenament.





5.Dedica en finalitzar dos minuts a meditar.



6. Deixa un comentari al blog comentant l’activitat d’avui (que t’ha agradat, dificultats trobades…)



*Per descarregar l'activitat en PDF clicau  AQUÍ

46 comentarios:

  1. Bon dia Ester ja u he fet.
    em a semblat muolt fàcil perquè en futbol estoi acostumat i nosaltres ho fem 3 minuts però és ginasia asique aquesta bé.

    ResponderEliminar
  2. Bon día Esther, ja he fet els exercicis, hem rigut molt fen l'escalfament. Soc Ana Romero. 5ºA

    ResponderEliminar
  3. Hola Esther ja está fet,soc Ferran de 5éA me a agradat la feina.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Ferran, recorda revisar les anteriors entrades. Gràcies

      Eliminar
  4. Hola Esther, ja he fet els exercisis, han estat molt entretenguts. Un beso.

    ResponderEliminar
  5. Hola Esther soc Daniel de 5è A I ja he fet l'activitat, m'ha agradat molt
    fer-la

    ResponderEliminar
  6. Hola Esther soc Àngela ja he fet l'activitat a estat molt divertit, m'agradat molt i la meva dificultat a sigut la planxa i alguns exercicis de l'estirament.

    ResponderEliminar
  7. Hola Ester, a mi m'agradat molt els exercicis. Sobretot el de planxa que ja ho feia abans. Saludos, Charles.

    ResponderEliminar
  8. Hola Esther , a jo m'agradat molt el exercici de la plantxa i el de la carrera en el lloc .Salutacions ,Samanta de 6é A

    ResponderEliminar
  9. Bon dia,

    soc na Lucía,

    a mi m'ha paregut molt be i m'agradat molt.

    Una abraçada na Lucía.

    ResponderEliminar
  10. Bon dia!
    Soc na Pinky . M´he divertit molt fent sport. La mediatació m´ha relaxat molt.
    Una abraçcad

    ResponderEliminar

  11. Bon dia,
    L'activitat d'avui ha Estat molt divertida. La que més m'ha costat és la de meditar, Perquè sóc molt inquiet

    ResponderEliminar
  12. Hola Esther soc n'Amaya ja he fet l'activitat, m'agradat molt i la meva dificultat an set alguns exercicis de l'estirament.

    ResponderEliminar
  13. Hola Esther ja he fét les activitats,saludos,Lucas

    ResponderEliminar
  14. Hola Esther ja he fet els exercisis i les activitats han estat entretengudes Fede

    ResponderEliminar
  15. hola Esther soc en Marc, ja he fet els ejercicis m´han agradat molt i he estat entretingut durant una estona.ADEU!!!

    ResponderEliminar
  16. Hola Esther sóc en Joan, he fet els exercicis, no els he trobat difícils i m´han agradat.

    ResponderEliminar
  17. Hola Esther ahir vaig fer les activitats amb la meva família i ens vàrem divertir molt.

    ResponderEliminar
  18. Hola Esther soc Martín ja he fet la proposta dels exercisis i m'agradat molt i per a jo ha set molt facil

    ResponderEliminar
  19. Hola soc Aitor, ha he fet l'exercisis

    ResponderEliminar
  20. Hola Esther soc na Irene de 6èA i he fet les activitats amb la meva familia.
    M´an agradat molt sobretot el joc de llevar cues.

    ResponderEliminar
  21. Gràcies pels comentaris. Esperam la resta.

    ResponderEliminar
  22. Hola Esther, som Jordi de 6éA. He fet els exercicis i m'han agradat.

    ResponderEliminar
  23. Hola, soc Asier, m´agradat molt la activitat

    ResponderEliminar
  24. Avui he acabat amb el meu germà totes les proves d´Asterix, m´ha agradat molt, la que més m´agradat es la de la corda invisible.
    Asier

    ResponderEliminar
  25. Hola Esther sóc Andrés, he fet els exercicis m'han agradat molt, m'ha costat una mica el primer (Burpees)

    ResponderEliminar
  26. Hola Esther sóc Abigail 6B,m'agradat molt els exercicis i me a costar un poc el burpees.

    ResponderEliminar
  27. Hola soc en Diego ,ens ha agradat molt.

    ResponderEliminar
  28. Hola soc Maria m'ha estat un poc dificil pero ha estat divertit igualment.

    ResponderEliminar
  29. Hola Esther soc Ari, ja he fet la proposta dels exercisis i m'agradat molt i per a jo ha set bastant fácil i m´agradat, una abraçada!!

    ResponderEliminar
  30. Bon día Esther dic n'Amelia
    M'agradat molt pero un poc difícil
    Una abraçada.!!!

    ResponderEliminar
  31. hola Esther soc na Claudia, a jo m'agradat molt, algunes activitats m'han costat més.

    ResponderEliminar
  32. Hola Esther soc na Carla Oliva, els exercicis son bastant semblantas als que faig a gimnàstica artistica.

    ResponderEliminar
  33. hola esther soc na ainoa me ha agradat molt el exercici.

    ResponderEliminar
  34. hola Esther soc n'Alba de 6éA i m'ha paregut molt facil perque a gimnasia tambe ho feim pero com es exercici pues esta molt guay

    ResponderEliminar
  35. l' activita 1 tambe la he fet amb la meva germana peroo amb cquarenta fitxes i ha estat super guay i una mica cansat

    ResponderEliminar
  36. Hola Esther, hem fet en familia les activitats i ens han agradt molt.
    Adeu!!

    ResponderEliminar
  37. Holo soy Eidan y era molt divertít😅

    ResponderEliminar
  38. Hola soy Dante de 6èB y ya he hecho la actividad.Y me ha gustado bastante ��

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA