BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

viernes, 3 de abril de 2020

ENTRADA 6: 3r

Bon dia!!!
Avui vos proposam la construcció d´un caçaboles amb material reciclat!
Aquí teniu un vídeo on vos explica el material que necessitau i les passes a seguir. Si no teniu una ampolla d´aigua també ho podeu fer amb una ouera.
Ànim i esperam els vostres comentaris!!
Vos ha agradat? Ha resultat díficil de fer? 
Ara ja només falta practicar!!!



23 comentarios:

  1. Hola Marta soc n'Iris
    1.si
    2.si.

    ResponderEliminar
  2. Marta los deberes an sido muy divertidos

    ResponderEliminar
  3. Según qué es molt divertir juga i montarlo

    ResponderEliminar
  4. Hola Esther!! m'agradat molt fer un caçaboles!! T'enviat un email amb una foto y com l'he fet!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Izan, no he rebut la foto. Pots tornar-la a enviar si pots. gràcies

      Eliminar
  5. Hola Marta soc en Pedro he fet el caçaboles es molt divertit.

    ResponderEliminar
  6. Bon dia Esther m'agradat construir el caçaboles.T'enviat una foto. Adeu

    ResponderEliminar
  7. Es molt divertit i ademes si fas dos podrás competir amb la teba familia.

    ResponderEliminar
  8. Es molt divertit el caçaboles, hem jugat el meu germa i jo ,i amb sa meva mare lo he fet
    Jon

    ResponderEliminar
  9. Hola Marta he fet el caçaboles un per ma mare i un per mi. Te enviem fotos.

    ResponderEliminar
  10. Hola Marta, sóc Paula. Varem fer dos caçaboles un per el meu germà i un altre per jo.

    ResponderEliminar
  11. Hola Esther el joc del caçaboles m'ha agradat molt.

    ResponderEliminar
  12. He fet lo de la oca i me a agradat molt i sa meva germana a ganat el joc.tambe he fet el cazabolas i me a
    agradat molt i lo he lograt fer.

    ResponderEliminar
  13. El comentari que està adalt es meu soc Daria

    ResponderEliminar
  14. Per fer el caçaboles el meu pare m'ha ajudat i ara estic practicant

    ResponderEliminar
  15. Hola el comentari de dalt és meu i soc Eric!

    ResponderEliminar
  16. Hola ester,sóc yeray gatia em va semblar molt divertit fer i jugar amb el caçaboles

    ResponderEliminar
  17. Hola Esther, soc en Rubén, he fet el caçaboles amb el meu pare que m'ha ajudat i ara estic practicant una bona estona

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA