BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

jueves, 2 de abril de 2020

ENTRADA 6: 1r i 2n de Primària


Bon dia de dijous! Aquí teniu dos propostes per realitzar. Ànim !!!
ACTIVITAT 1: JOC **CAMP DE MINES** (SOL O AMB FAMÍLIA)
AGAFA 10 PARELLS DE CALCETINS, O 20 PECES DE LEGO. ELS REPARTIU PER DIFERENTS PARTS DEL SALÓ O DE L’HABITACIÓ. PREPARA UN RECIPIENT ON PODER POSAR-LES. QUAN ESTIGUI TOT REPARTIT COL·LOCA EL RECIPIENT A L’ENTRADA. COMPTA 1,2 I 3 I COMENÇA A RECOLLIR, DE UN EN UN, AGAFA UN OBJECTE I VES A DUR-HO AL RECIPIENT, DESPRÉS UN ALTRE… AIXÍ FINS ARRIBAR ALS 20.
EL DESPLAÇAMENT HA DE SER AMB CURSA (també el pots variar: reptant, saltant…). Cronométrate!!!
SI JUGUES AMB ALGÚ MÉS CADASCÚ AGAFA UN RECIPIENT, EN ACABAR QUI HAGI AGAFAT MÉS OBJECTES GUANYA. 

ACTIVITAT 2: BALLA AQUESTA CANÇÓ --> BOOGIE BOOGIE 
   
**DEIXA UN COMENTARI AL BLOG AMB EL TEU NOM I CURS INDICANT SI T’HA AGRADAT O NO LES ACTIVITATS PROPOSADES. GRÀCIES



49 comentarios:

  1. BON DIA SOC EN ALVARO NOVELLA 1A YA TINC LAS PECES DE LEGO Y JUGARE MOLT AMB LA MEVA GERMANA ANGELA

    ResponderEliminar
  2. Hola soc Lucas Romero, he jugat amb la meva familia i ens ho hem passat molt be

    ResponderEliminar
  3. hola soc miguel de 2n a. m,ha agradat molt el joc dels blocs. ho vaig a tornar a fer

    ResponderEliminar
  4. hola soc miguel de 2n a. m,ha agradat molt el joc dels blocs. ho vaig a tornar a fer

    ResponderEliminar
  5. Hola Esther soc Aarón Martínez de 2nA me a gradat molt els jocs que ens as recomanat
    i els videos tambe adeu vesitos.

    ResponderEliminar
  6. Bon dia, som en Toni de 1B. M'agradat molt el joc dels blocs. Nosaltres ho hem fet amb lego, i anavem alternant la forma d'anar fins a la cistella. Ha set molt divertit!!!

    ResponderEliminar
  7. Bon día soc en Diego de 1r A I m'agradat molt ballar la canço.

    ResponderEliminar
  8. HOLA ESTER, SOC NA SOFIA 1A. MAGRADAT MOLT EL JOC DE CERCAR PAJITAS. I DEL BUGIBUGI. ADEU

    ResponderEliminar
  9. HOLA SOC NA GIORGIA M'AGRADAT MOLT LA CANCION

    ResponderEliminar
  10. Hola. Me lo he pasado muy bien con el baile y sobre todo con el juego de recojer 20 objetos de por casa. He ido a recogerlos de un monton de formas diferentes. En mi caso como no tengo figuras de Lego lo he hecho con Barbies.

    ResponderEliminar
  11. Ah me olvide. Soy Paula Tur de 2º de Salvadors de la terra

    ResponderEliminar
  12. Hola soc en Gael de 1A. M´agradat molt ballar la canço del BOOGIE BOOGIE, hem passat una bona estona ballant

    ResponderEliminar
  13. Hola soy dylan 1B me ha encantado el primer juego .
    Y el baile me ha gustado también.

    ResponderEliminar
  14. hola Esther!!! el ejercicio del martes me gustó mucho!! sobre todo al hacer la carretilla!!!
    ahora hemos jugado al de las minas con calcetines,ha sido muy divertido!! Enzo 2n A.

    ResponderEliminar
  15. Hola Esther! Soy Samir de 2nB.
    Me ha gustado mucho el juego del campo de minas. Hemos jugado mi hermana y yo con calcetines varias veces. Ha sido muy divertido!
    Gracias,

    ResponderEliminar
  16. Hola Esther soc en Daniel la canco m ha agradat pero cansa tant de rato

    ResponderEliminar
  17. Hola soy Vera de 2nd B nos hemos reido jugando a recoger las piezas de distintas maneras, a pie cojito,con la mano derecha atada a la espalda,con los ojos vendados y otras formas que nos hemos inventado. se nos ha pasado la mañana muy rapido.Gracias nos hemos divertido.

    ResponderEliminar
  18. HOLA SOY ÁNGEL DE 2NA ME HA GUSTADO EL JUEGO DE RECÓGER CALCETINES 10 ARIBA 10 ABAJO Y
    NOS HEMOS DIVERTIDO MUCHO GRACIAS POR EL JUEGO ESTER

    ResponderEliminar
  19. Hola soy Lucas Cicuendez de 2º B. Me ha gustado mucho el juego con piezas de lego, he jugado solo y con mi mama.

    ResponderEliminar
  20. Hola ester soy Anas de 2b, me ha gustado mucho el juego de los calcetines. También me ha gustado el juego de movernos en casa me ha gustado mucho saltar a la pata coja.
    un saludo y gracias por las actividades tan divertidas que nos enseñas.

    ResponderEliminar
  21. Hola soc na Maria de 1er B. M’ha agradat molt es joc de ses peces de lego. He jugat amb es meu paré i ens hem divertit molt. També he escoltat sa canço i l’he ballada.

    ResponderEliminar
  22. Hola Esther soy Dayana de 2B vamos a empezar ahora a hacer los juegos.
    Seguro que me gustan mucho.
    Un beso

    ResponderEliminar
  23. Hola, soc Raul Tur de 1ºB, M´ha agradat molt es joc de peces de lego, he guanyat al meu pare i a la meva mare, La canço m´ha agradat molt i ho hem ballat tots

    ResponderEliminar
  24. MARC VIDAL 2N A
    M'ha agradat el joc de buscar peces de lego

    ResponderEliminar
  25. Carlos Moreno Tur, 1B, m'ha agradat molt el Joc y hem ballat tots junts la cançó

    ResponderEliminar
  26. hola soy Daniela Tonazzani Romero de 1B y me gusto mucho la actividad de buscar las piezas y la canción tambien muy chula.

    ResponderEliminar
  27. Hola, soc na Sienna de 1ºB. He fet la proba amb el meu germa. L'hem fet moltes vegades. i despres la canco.
    Tot molt divertit!

    ResponderEliminar
  28. Hola, soc en Javier de 1B. He fet el joc de les 20 peces de legó dues vegades i els meus pares m'han cronometrat.La primera vegada he trigat 4:13,15 i la segona vegada 3:46,51. He disfrutat una molt!!!

    ResponderEliminar
  29. Hola! Soy Carla Cardona, de 2B. Lo hemos pasado muy bien haciendo actividades en familia. Hoy hemos recogido fichas de construcciones y bailado y otros días hemos jugado al juego del tablero y las otras actividades. Además hemos hecho un circuito en casa y voy en bicicleta estática, aunque me gusta mas salir en bici por ka calle.

    ResponderEliminar
  30. me lo he pasado muy bien jugando con mi hermano i luego he bailado el boogie boogie con mi madre y me he reido un monton
    Manu Rodriguez 2B

    ResponderEliminar
  31. hola soi tatiana de segundo B me a gustado lo de las piezas, y lo de el bugibugi no tanto muchos besos

    ResponderEliminar
  32. hola soy abril de 2a. la cancion ya la conocia y el juego me gusto mucho

    ResponderEliminar
  33. HOLA SOM EN LLUC DE PRIMER A.
    MA AGRADAT MOLT LA PRIMERA ACTIVITAT, LE FET AMB LA MEVA GERMANA. I E GUANYAT JO PER
    UNA.

    ResponderEliminar
  34. Hola, gràcies pels vostres comentaris. Esper la resta!! ànim i salut

    ResponderEliminar
  35. hola Esther, soc Na Lucía, m'agradadat molt el ball y me lo he pasat molt be amb el joc de las peces de lego, he jugat amb la meva germana.

    ResponderEliminar
  36. Hola Esther me ha gustado mas el juego de recoger los bloques.
    Saludos JOEL 1B

    ResponderEliminar
  37. Hola ESTHER, som la Luisa Daniela de 1rB i ahir vaig jugar amb la germana i ens va agradar molt, també he ballat la canço!!!
    Salutacions.

    ResponderEliminar
  38. Hola Esther, som na Naiara, m'ha agradat molt la canço del boogie boogie. Tambe faig gimnasia amb la meva germana, amb uns videos molt chulis. 1A

    ResponderEliminar
  39. Hola Esther soy Yaiza de 1A, me gusto mucho el baile y el juego.

    ResponderEliminar
  40. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  41. Hola Esther, sóc en Pau Altadill de 2nA. Aquesta tarda hem fet també la primera activitat i m'ha agradat molt. La cançó no m'ha agradat gaire.

    ResponderEliminar
  42. Hola, soc River 1rA
    He jugat amb la meva germana al joc i he escoltat la cançó

    ResponderEliminar
  43. Hola Esther soy Alma de 1B me ha gustado mucho el juego y hemos pasado un rato divertido mi hermano y yo

    ResponderEliminar
  44. Hola Esther, soy Nicolás de 1B y me ha gustado más el juego de recoger las piezas de lego, he jugado con mi padre y con mi hermano y ha sido muy divertido, el baile no me ha gustado tanto.

    ResponderEliminar
  45. Hola buenas soy Amir 1r A me ha gustado mucho la canción, y la he bailado junto a mi madre y mi primo,tengo un lego qué me ha regalado mi madre,me pongo a ello está tarde.gracias

    ResponderEliminar
  46. Hola Esther, soc na Carla Sarvisé de 2nB m'ha agradat molt el joc: CAMP DE MINES. Ho he fet amb la meva germana

    ResponderEliminar
  47. Hola Esther, soc na Carla Sarvisé m'ha agradat molt la canço i el ball del boogie boogie.

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA