BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

lunes, 6 de abril de 2020

Entrada 7: 3r de Primària


Bon dia, com estau? avui us proposam una sessió de IOGA.
*ACTIVITAT: Realitzar postures de IOGA amb música relaxant.
-Activa la música del vídeo i practica les postures de la imatge (cada una durant 20 segons)
-Després de realitzar-les, inventa’t una postura i descriu-la als comentaris ABAIX.
*MÚSICA: 
 


*POSTURES: 
 *Recorda deixar als comentaris la teva postura inventada.


22 comentarios:

  1. Hola Esther, m'agrada molt fer yoga amb la meva mare!! la postura que he triat és la postura de " la cobra", et poses cara cap avall amb les mans de repòs i els braços estirats i arquejo l'esquena portant el cap en darrere!!!
    Una abraçada!!

    ResponderEliminar
  2. Hola Ester m'agradat fer yoga la postura que me he inventa es el el armari es tumban te posar les cames es tirades cap Arriba I Els vrasus cap areiba

    ResponderEliminar
  3. Hola Esther a mi m'ha agradat molt fer yoga amb la meva familia la postura que m'he inventat es "el gat" Tens que posarte de quatre pates i cap avall 🐱 .Esper que estigueu be



    ResponderEliminar
  4. HOLA MARTA SOC EN PEDRO HE FET YOGA AMB LA MEVA MARE I EL MEU GERMA LA POSTURA QUE ME INVENTAT ES EL FUTBOLISTA QUE ES UNA CAMA ADALT I LA ALTRA CAMA EN TERRA UN BRAÇ DARERA I L'ALTRA BRAÇ ENDEVANT.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bon día Marta, soc na Noa jo m'e inventar la postura del puente anrrera: Em posu de genolls i tir el cap endarrera i m'agafo els tormells.
      una forta abraçada

      Eliminar
  5. Bon dia Marta a mi m´agradat molt fer yoga amb sa meva familia .la postura que he inventat es que et posas de peu ,levantes els peus en punta i una cama per atras i les mans com si fosen un pic de pardal, el nom es balla pardal.
    Jon

    ResponderEliminar
  6. Bon dia Marta sóc na Paula he inventat la postura de l'estrella tens que posar una mà i un peu al terra i l'altra mà i el peu a l'aire.

    ResponderEliminar
  7. Bona tarda!!! Me ha gustado hacer estas posturas de yoga, me he inventado el flamenco, tienes que aguantar el equilibrio con una pierna doblada hacia atrás y los brazos doblados hacia el pecho estirando las manos...adeu.

    ResponderEliminar
  8. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  9. Bona tarda Marta, sóc na Sofia. M'agradat i m'he divertit molt jo m'he inventat la postura de la farola:deixar els dos peus junts i posar les dos mans capa a dalt amb els braços ben estirats, una abraçada.

    ResponderEliminar
  10. Tumbada boca abajo con las piernas estiradas y con las manos estiradas, aguantarse sobre la barriga. La postura se llama el trampolin

    ResponderEliminar
  11. hola bon dia soc en Yeray; la meva postura de ioga es diu l'estruç i se fa baixant el cap,posant l'esquena recte i obrint els braços.

    ResponderEliminar
  12. Hola Esther. A mi m’agradat molt fer ioga ��‍♀️ I la postura que he triat es el pont . Tens que fer un pont cap abaix i aixecar una cama.
    adeu. ��

    ResponderEliminar
  13. Rubén Martínez Torres7 de abril de 2020, 10:00

    Hola Esther, soy Rubén, he hecho yoga con mi papa y me ha relajado en poco, mi postura es la de la silla, se levantan los brazos por encima de la cabeza, con las palmas de las manos hacia dentro, luego dobla las rodillas y agáchate como si te fueses a sentar en una silla.

    ResponderEliminar
  14. Hola Marta soc Daria sa meva postura inventàda es el espagat adalt es que tens que posarte en la vela I
    en la vela tens que fer el espagat.

    ResponderEliminar
  15. hola marta soc iván perdonam per aver fet aixo de yoga avui i no el dia que tocaba esque aquets dies se me a olvidat me a agradat molt fer yoga ya he fet totes les postures i la que me he inventat es el gat estirandose tens que pusarte cuatre pates pusar la cara vaix la panxa i la espalda estirarla capa arriba i despres fer lo contrari

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA