BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

miércoles, 8 de abril de 2020

ENTRADA 7: 5è i 6è

Bon dia!!! Com estau??
Avui vos deixam una activitat que podeu anar fent durant aquestes vacances. Esperam que passeu una bona estona!!! Sembla divertit!!!
LAS DOCE PRUEBAS DE ASTERIX

7 comentarios:

  1. Hola Esther soc Daniel de 5è A I ja he fet l'activitat, m'ha agradat molt

    ResponderEliminar
  2. Hola Esther soc Daniel de 5è A I ja he fet l'activitat, m'ha agradat molt

    ResponderEliminar
  3. Hola Esther soc Martin i he fet la activitat amb la meva mare y m'ha agradat molt

    ResponderEliminar
  4. Hola Esther soc n'Alba de 6éA m'han agradat molt les dotze proves!!! las he fet amb la meva germana i ens ho hem passat molt be!

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA