BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

martes, 31 de marzo de 2020

ENTRADA 5: 1r i 2n de Primària


  
-ACTIVITAT: MOVEM-NOS A CASA!
Hola, aquesta setmana us proposam un joc motriu interactiu per jugar en família.
-Necessitarem un dau.
1.Llegir les instruccions: 
 


2.Fer clic a l’enllaç per jugar!! (activa els altaveus) 




3.Deixa el teu comentari amb el nom i el curs comentant quina casella t’ha agradat més.

62 comentarios:

  1. Bon dia, som en Toni Marí de 1B i la casella que més m'agradat ha set la 22. He cridat per la finestra: ESTEM BÉ, ENS EM SORTIREM!!QUEDEUVOS A CASA!!

    ResponderEliminar
  2. Hola Esther,
    Soc River 1A
    M’agradat molt el joc!

    ResponderEliminar
  3. bon dia Esther soc en Daniel he fet es joc amb el meu germa i la meva mare i m ha agradat molt es molt divertit La casella mes divertida ha sigut la del waka waka.
    adeu

    ResponderEliminar
  4. Hola soy dylan de 1B me ha gustado mucho el juego, la casilla que me ha encantado es la de bailar waka waka.

    ResponderEliminar
  5. Hola Esther!
    Soy Samir de 2nB.
    Me ha gustado mucho el juego. Nos hemos divertido mucho en familia.
    Mi casilla favorita ha sido la 19; y también, el reto final de hacer la torre humana!

    ResponderEliminar
  6. Hola Esther!
    Soy Samir de 2nB.
    Me ha gustado mucho el juego. Nos hemos divertido mucho en familia.
    Mi casilla favorita ha sido la 19; y también, el reto final de hacer la torre humana!

    ResponderEliminar
  7. Hola Esther!
    Soy Samir de 2nB.
    Me ha gustado mucho el juego. Nos hemos divertido mucho en familia.
    Mi casilla favorita ha sido la 19; y también, el reto final de hacer la torre humana!

    ResponderEliminar
  8. Hola Esther! Som Abril de 2n A. Ens ha encantat el joc i hem gaudit molt. M'ha agradat molt el repte d'anar al bany amb els ulls tancats i de endevinar les 10 coses que es poden fer amb un pal d'escombra. Gràcies.

    ResponderEliminar
  9. Hola Ester soc en pau borras de 1a. Ens ho hem passat molt molt be tota la familia.

    ResponderEliminar
  10. Bones tardes Esther, soc Nicolás Marí de 1B
    Ens ha agradat molt aquest joc i aixi els meus pares també han fet exercici.
    la casella que més m´ha agradat ha set la de portar entre tots al meu germà petit a la cuina, la 3

    ResponderEliminar
  11. Bona tarda Esther, soc Maria Pons De 2n A, la casella que més m'agradat és la de fer la voltereta en el sofà.

    ResponderEliminar
  12. hola Esther soy Daniela Tonazzini Romero de 1B y me gusto la casilla de la estrella por que fue muy divertido hacer la torre humana gracias

    ResponderEliminar
  13. Hola Esther soy Lucía Segura de 1a, ha sido muy divertido este juego, hemos hecho una torre con mi hermana.

    ResponderEliminar
  14. Hola Esther
    Soc Raul Tur 1ºB
    Als meus pares i a jo m´agradat molt, la casella que mes mágradat es la de fer la tombarella al sofa.

    ResponderEliminar
  15. Hola soc Lucas Cicuendez. Ens ha agradat molt, he guanyat jo. El mes m´ ha agradat es fer la tombarella al sofa.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Lucas, me alegra saber de ti. Que bien que revises el blog. Un saludo a todos

      Eliminar
  16. Hola Esther. Me ha gustado mucho el juego. He jugado con mi padre y lo he ganado.

    ResponderEliminar
  17. Hola Esther, sóc en David Ribera de 2ºB, hem jugat en família i ho hem passat súper bé. M'ha agradat anar a la pata coixa, ballar el waka waka, fer les volteretes i el repte final perquè la mama després no es podia aixecar i hem rigut molt!!

    ResponderEliminar
  18. Hola Esther! Hemos pasado una tarde muy divertida. Lo que más me ha gustado es reconocer objetos con los ojos tapados. Joel 1B

    ResponderEliminar
  19. Hola Esther, sóc en Carlos 1º - B,y el repte que més li ha agradat 21, ulls tapata y endevinar l´objecte, hi jugarem més voltes!!!

    ResponderEliminar
  20. Hola soy manu de 2B, me lo he pasado genial jugando con mi hermano. gracias . adios

    ResponderEliminar
  21. Bon dia, sòc Àlex 1A. El joc ha sigut molt divertit, el repte que més m'agradat ha sigut portar coses en 30 segons amb la lletra C.

    ResponderEliminar
  22. hola ester
    soi tatiana de 2n b mea gustado mucho,e ganado a mi padre jaja muchos besos

    ResponderEliminar
  23. Hola, soc en Lluc, ja he acabat el joc.
    el repte que mes ma agradat ha set ballar el waca waca.
    adeu.

    ResponderEliminar
  24. M'agradat molt. Lily 1rA.

    ResponderEliminar
  25. Hola soc en Gael de 1A. M´agradat molt jugar amb la meva famial a aquet joc. hem rigut molt.

    ResponderEliminar
  26. Bon día, soc Lucas Romero, ahir no em vaig enrecordar d'escriure, el que mes hens a agradat ha set es de ballar els 4 el waka waka. Adeu.

    ResponderEliminar
  27. Hola Esther soy Jonathan del 1B me lo he pasado súper bien jugando con mi papa y mi hermana,..

    ResponderEliminar
  28. Hola Esther, soc na Luisa Daniela de 1rB i la casella que més m'ha agradat és la 6.
    Adeu i gràcies!

    ResponderEliminar
  29. Hola Esterhr me agustado muchol los juegos adios

    ResponderEliminar
  30. Soy Aarón Martinez la casilla que mas me a gustado a sido la estrella adios Esther

    ResponderEliminar
  31. hola soc na Sienna i hem fet el joc amb tota la familia i he tingut sort i he guanyat..

    ResponderEliminar
  32. Hola Ester, sóc en Pau de 2nA. Avui he jugat a aquest joc amb la meva família i la casella que més m'ha agradat és la d'anar al bany amb els ulls tancats.

    ResponderEliminar
  33. Hola ESther soc na CArla Sarvisé i el repte que mes m'ha agradat ha estat la torre amb el meu pare!

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA