BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

jueves, 26 de marzo de 2020

ENTRADA 4: 1r i 2n de Primària


Bon dia família, us proposam aquests jocs pel dia d’avui
-Activitat 1: Treballar les parts del cos
1.T’has de desplaçar lliurement per tot l’espai i a l’ordre de (mamà, papà, germà…) tocar-te la parts del cos que et vagin indicant: ex: les orelles, l’esquena, els genolls, les cames, el colze…
Variant: variar el desplaçament (reptant, a quatre cames, saltant…)
2.El nen/a corre lliurement per l’espai i a l’ordre ens juntam per parelles i unirem, les distintes parts del cos que s’indiquen: colze amb colze, esquena amb esquena, peus amb peus, cama amb cama…
3. Intentar copejar un globus o una pilota amb distintes parts del cos (cap, mà, peu, colze, espatlla…)
4.Si m’intentes tocar rodo: Es juga en parelles. Podeu jugar en un matalàs de llit o al sofà. Un es tomba i l'altre de peu. Pacteu una part del cos (per exemple: el colze). El que està dret no pot tocar el matalàs e intenta tocar la part de el cos pactada. Mentre, el que està tombat ha d'intentar que no li toquin aquesta part i l'única manera que es pot moure és rodant pel matalàs. Després canvi de rol. 

4. Ballar la cançó “En joan petit” 

5.Reforça “Les parts del cos” amb aquest joc de JCLIC: Clic a l'enllaç

  https://clic.xtec.cat/projects/cos/jclic.js/index.html 
  


6. Deixa un comentari en el blog indicant la teva opinió sobre les activitats realitzades. Gràcies.



67 comentarios:

  1. Soc Dylan, el ball m'agradat molt y el número 5 también.

    ResponderEliminar
  2. Hola Esther soc en Daniel ja em fet activitats
    el que mes me ha agradat es la 1 i la meva mare em diu quines parts del cos tinc que tocarme

    ResponderEliminar
  3. ME AGRADA MOLT JUGAR AMB SA PILOTA GROSSA QUE TINC,ESTHER.

    ResponderEliminar
  4. hola soc na Lucia ha set molt divertit. Ara se'ns ha aferrat la canço

    ResponderEliminar
  5. Me gustan mucho estas actividades online. Me divierten mucho.

    ResponderEliminar
  6. Hola Esther,

    Soy Toni. Me encantan todas tus actividades. Me he divertido mucho, pero sobretodo con la primera. Mi madre iba alternando las palabras en catalán, castellano e inglés.

    Muchas gracias, feliz fin de semana

    ResponderEliminar
  7. Soy Gael de primero A. Nos ha gustado mucho a mis papas y a mi jugar a la canción “En joan petit” hemos pasado un buen rato jugando y riendo mucho. Muchas gracias Esther.

    ResponderEliminar
  8. hola Ester hoy hice las actividades con mis padres, me sabia todas las partes del cuerpo, me lo he pasado muy bien jugando

    ResponderEliminar
  9. Daniela ya hizo las actividades no lo hemos pasado muy bien gracias

    ResponderEliminar
  10. M'han agradat molt les activitats! Adéu!
    Marc Vidal (2nA)

    ResponderEliminar
  11. Hola Esther!
    M´he divertit molt ballant la cançó.
    Gràcies,

    ResponderEliminar
  12. Hola Esther, soc na Paula Casado i m´agradat molt el joan petit cuan balla

    ResponderEliminar
  13. hola ester. soc en pau de 2nA. tots els jocs man agradat menus el video den joan petit quan balla perque es molt infantil

    ResponderEliminar
  14. Soc na Maria de 1er B, m’he divertit molt

    ResponderEliminar
  15. Soc en Carlos 1r-B, m'han agradat molt els jocs

    ResponderEliminar
  16. Bon dia! ahir no es varen publicar els meus comentaris... alguna cosa vàrem fer malament!
    Hem fet els diferents jocs.
    Sóc en Diego dels Diamants.
    Salut per a tot@s!!

    ResponderEliminar
  17. Bon dIa, soc Lucas Romero i m'han agradat molt aquestes activitats, ho em passat molt be. Salut.

    ResponderEliminar
  18. M'HA AGRADAT MOLT.
    SOM EN LLUC DELS DIAMANTS.

    ResponderEliminar
  19. Hola soc na Vera Guzmán 2B. M'ha agradat molt la cançó i me he divert molt ballant amb els meus pares. Petons

    ResponderEliminar
  20. Hola Esther! Som Abril de 2n A. Ja he fet els jocs i m'han agradat molt el 3 i el 5. Salut par a tots!

    ResponderEliminar
  21. Bon día Esther, he ballat amb el meu germà Joan petit, he corregut per tota la casa i m´ha agradat molt l´activitat de les parts del cos que l´he fet en 8 minuts.

    ResponderEliminar
  22. Bon día Esther, m´ha agradat jugar i corre als jocs que ens has proposat. Molts petons

    ResponderEliminar
  23. Hola Esther,
    Soc River, m’ han agradat el jocs. També surt cada día a còrrer i a saltar a la cama saltarina.
    Molt petons

    ResponderEliminar
  24. Hola Esther, soc Luisa Daniela, m'ha agradat molt ballar i cantar les cancons amb la meva mare.
    Salutacions

    ResponderEliminar
  25. Hola! M han agradat les activistas!

    ResponderEliminar
  26. Hola Soc Jonathan Medina de 1-B
    La meva familia i jo ens hem divertit un munt ,,

    ResponderEliminar
  27. Hola, soc en Javier!!! La meua germana i jo en jugat i ballat en Joan petit, i ens hem divertir molt

    ResponderEliminar
  28. SOC RAUL,´M´HA AGRADAT MOLT LES ACTIVITAT

    ResponderEliminar
  29. Hola Esther! Soy Lola Diaz de 1b,que divertido juego!Elsa Baile de Joan petit e Encanta.bailo todos Los Dias!

    ResponderEliminar
  30. Hola Esther,
    estaba repasando mis comentarios y he visto que me olvidé comentar aquí. Me lo pasé genial jugando con mi padre.
    Besos

    ResponderEliminar
  31. hola soc na CArla Sarvisé i m'ha agradat molt ballar la canço d'en joan petit

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA