BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

miércoles, 25 de marzo de 2020

ENTRADA 4. 5è i 6è

Bon dia a tots i a totes!!!!
Avui volem que comenceu el dia amb alegria i moviment!! Així que aquí vos deixam un enllaç per a poder moure el cos!! Vos animau???
Ara que ja sabem la importància de l´escalfament, no t´oblidis de fer-ne un abans de començar a ballar. 
Amb una vegada de veure el vídeo segur que no et basta per aprenedre el ball...Ànim i a ballar!!!

Esperam els vostres comentaris!!!


34 comentarios:

  1. Hola soc en Marc de 5eA, ja he ballat la canço i he fet l´escalfament abans de començar. ADEU!!!

    ResponderEliminar
  2. Hola Esther, soc DENISA. Ja he ballat la canço amb tota la meva familia!
    Adeu, gracies !!!

    ResponderEliminar
  3. Hola Marta
    soc en Jordi, hem ballat tota la familia, ens ha agradat moltissim!!
    fins aviat.

    ResponderEliminar
  4. Bon dia Marta, he ballat la cançó.Ha estat divertit!!!!!Adeu Marta

    ResponderEliminar
  5. Hola Esther , soc Samanta ja he ballat la canço esta genial per moure el cos ,m'agradat moltisim

    ResponderEliminar
  6. Hola Esther soc n'Ana Romero de 5èA, ja he ballat la canço i he fet l'escalfament .Adeu!!

    ResponderEliminar
  7. Hola estar he fet el ballet me a encantar adeu

    ResponderEliminar
  8. Hola soc en diego m'ha agradat la canço,pero et recomano The Beatles o Elvis presley.

    ResponderEliminar
  9. Hola, m'ha agradat molt, ha estat molt divertit!!

    ResponderEliminar
  10. Hola!!!
    m'agradat molt i ho he ballat amb els meus pares, gracies.
    adeu una abraçada.

    ResponderEliminar
  11. Hola Esther ja he ballat la canço i ha set súper divertit, adeu!!!

    ResponderEliminar
  12. Soc Eidan el ball a set un poc llios👍

    ResponderEliminar
  13. Hola sóc Joan, he fet el ball i escalfaments anans de començar pero hi havia pasos del ball que no sabia fer bé del tot. Ha set divertit

    ResponderEliminar
  14. Hola Esther,ja he fet el ball amb la meva mare.

    ResponderEliminar
  15. Hola Esther,sóc n'Amaya, ja he fet el ball i a set molt divertit

    ResponderEliminar
  16. Hola Esther soc Àngela,ja ho he fet en la meva mare i m'agradat molt.

    ResponderEliminar
  17. Hola Esther soc en Martín he ballat la cançó amb la meva mare i ens ha agradat molt

    gracies Martin Longhitano

    ResponderEliminar
  18. Hola Esther soc na Leire i ahir vaig ballar la canço amb el meu pare i ens va agradar molt.

    ResponderEliminar
  19. Hola Marta el ball ha set molt divertit, gracies

    ResponderEliminar
  20. Hola, ja he ballat i ens a agradat molt!!!!

    ResponderEliminar
  21. Hola al.lots i al.lotes!Estic contenta que vos hagi agradat!

    ResponderEliminar
  22. Hola Marta, sóc na Clara de 5èB. Ahir vaig ballar la cançó i me va agradar molt.

    ResponderEliminar
  23. Hola soc Dani Navea Vidal i ja he ballat la canço

    ResponderEliminar
  24. Hola sóc Victoria hem ballat la meva a mare, el meu gema i jo

    i hem rigut un rato

    ResponderEliminar
  25. Abigail 6b hola Esther ya he hallar i me a agradat molt gracias una abraçada

    ResponderEliminar
  26. Hola soc na Carla Oliva, m'ha agradat molt fer zumba, hem fet la meva mare i jo, ara farem un poc cada dia.

    ResponderEliminar
  27. Hola Esther, vaig fer el ball del la canço madre tierra amb la meva germana i mos va agardar molt.

    ResponderEliminar
  28. Gràcies pels vostres comentaris. Esperam la resta!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Soy aitor ,me ha gustado pero ha sido difícil.😂

      Eliminar
  29. soy Claudia. Hola Esther me ha gustado mucho pero a sido un poco dificil

    ResponderEliminar
  30. Hola Esther, Soy Alba me ha gustado y no me ha resultado tan dificil debido a que yo en casa tambien hago ejercicio, pero he de decir que ha molado muchisimo

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA