BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

miércoles, 18 de marzo de 2020

ENTRADA 2: 5è i 6è de PRIMÀRIA

Aquí vos deixo un enllaç on vos explica la importància que té fer activitat física  a diari. Som conscients de que aquests dies no podem fer-ne tanta com ens agrada; per això vos comparteixo aquesta oca on podreu portar a terme alguna d´aquestes activitats en família (tenint en compte que haurà alguna activitat que haurem d´adaptar...tipus "fes tres voltes corrent al voltant de la pista, podria ser al voltant de la sala, per exemple".
Esper que passeu una bona estona!

http://canalsalut.gencat.cat/ca/vida-saludable/activitat_fisica/quins-beneficis-te-lactivitat-fisica/








*Per dur un seguiment de l'actvitat, escriu un comentari al blog. T'ha agradat?...

26 comentarios:

  1. Gràcies Marta. Mirarem de jugar-hi durant aquests dies, que ja ens anirà bé!
    Clara i Marta

    ResponderEliminar
  2. Hola Esther soc en Marc de 5eA, avui he jugat amb el meu pare i la meva germana al joc que ens has deixat i ens ha agradat molt. GRACIES!!!

    ResponderEliminar
  3. Hola soc na Lucía de 6èA,
    intentare jugar al joc amb els meus pares, m' agradat molt.
    Super chulo!!!

    ResponderEliminar
  4. Hola Esther, soc Denisa. El divendres vaig jugar a l'oca amb la meva germana i la meva mare, ens va agradar molt. És molt diverit!

    ResponderEliminar
  5. Hola Esther soc n´Àngela, el divendres vaig jugar en la meva mare a l´oca, ens van riure i va estar molt divertit.Tornarè a jugar i m´agradat molt.

    ResponderEliminar
  6. Hola ESther, vaig jugar amb la mesa mare i va ser molt divertir.

    ResponderEliminar
  7. hola Esther a mi el joc m'agradat aun que avia coses dificils de fer jo he jugat amb el meu pare

    GRACIES, Martin Longhitano

    ResponderEliminar
  8. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  9. Hola Esther, vaig jugar amb la meva familia va ser molt divertit. ;)

    ResponderEliminar
  10. Hola Esther, ahir vaig jugar al joc de la oca i hem va agadar molt.
    Adeu.

    ResponderEliminar
  11. Hola Esther, he jugat amb el meu germà a la oca i ens ho hem pasat molt bé!!!Adeu!!!

    ResponderEliminar
  12. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  13. Hola soc Abigail 6B me a agradat molt el joc gracias Esther

    ResponderEliminar
  14. Hola Esther, vaig jugar el cap de setmana ja que era una mica llarg. Vaig jugar amb la meva familia i va ser super guay.

    ResponderEliminar
  15. Gràcies pels vostres comentaris. Esperam la resta!

    ResponderEliminar
  16. HOla Esther, ja he fet el joc de la oca amb la meva familia i ens ho hem passat molt be

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA