BENVINGUTS I BENVINGUDES

Blog d'Educació Física del CEIP SA JOVERIA a Eivissa. Una porta oberta creada amb el propòsit d'integrar i relacionar l'Educació Física i les noves tecnologies. Esperem que serveixi d'ajuda,informació...tant per a alumnes/as, famílies, professors...
*INFORMACIÓ IMPORTANT!! Nova manera d'organització durant el TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara i sempre que sigui possible es publicarà una única entrada (que inclourà el treball de 2 sessions) a PRINCIPI DE SETMANA amb la finalitat d’ajudar-vos a organitzar el treball durant aquesta i així disposar de totes les activitats des d’un primer moment.
Per a qualsevol consulta podeu posar-vos en contacte:
-Esther (mestra d'educació física) : estherpm1987@gmail.com
-Marta (mestra d'educació física): martaferrer81@gmail.com

domingo, 9 de febrero de 2020

ENS INICIEM AL COLPBOL

En aquest segon trimestre començam una nova unitat didàctica dedicada a millorar l'habilitat del copeig mitjançant la pràctica del COLPBOL.
Per conéixer aquest esport alternatiu seria convenient que poguéssiu veure aquest vídeo. 
Després no us oblideu d'escriure un comentari!!
Salutacions
link al vídeo:  https://www.youtube.com/watch?v=Wd-Bu4otbzo


12 comentarios:

  1. hola!!!!! soc na Lucia de 6èA a mi m'agradat molt el video i m'agradaria fer mes clases de colpbol.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Lucia. Gràcies per veure el vídeo. Esper que puguis participar en les properes sessions d'iniciació al colpbol. Ens veiem a classe!

      Eliminar
  2. Soc samira de 6éA a mi m’agradat molt colpbol y el faria mes vegades

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Samira gràcies pel teu comentari. M'alegra saber que tens interès en conèixer més aquest esport i que tinguis ganes de practicar-lo!

      Eliminar
  3. Hola soc África a jo m'agradat el video perque explica molt be les normes i formes de tir.
    A jo m'agradaria seguir practicant el colpbol a clase perque es un sport que poden jugar nens i nenes i es una combinació de diferents sports.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola África, gràcies per veure el vídeo. El colpbol té moltes formes de tir i els practicarem a classe per poder arribar a jugar partits. Ens veim a classe!

      Eliminar
  4. Bon dia, sóc na Denisa!

    El vídeo em pareix molt interesant perquè explica moltes coses sobre el colpbol i cada vegada que el veig estic més interessada en aquest esport.

    Tinc moltes ganes de practicar-ho!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Denisa,gràcies per veure el vídeo. Estic contecta que t'hagi agradat i tinguis ganes de practicar-lo. Ens veim a classe!

      Eliminar
  5. Hola, sóc Nacho de 6èA, m'ha agradat molt aquest esport perquè és diferent als altres i té pinta de ser molt divertit.Tinc ganes de provar-ho en classe !!! 😁😁

    ResponderEliminar
  6. Hola soc en Marc de 5eA,m'ha agradat molt aquest video. Ho explica tot molt be,tinc ganes de tornar a jugar

    ResponderEliminar
  7. Hola soc Javi de 6éa me a agrada molt el video he apres un munt I me agrada perque es diferen que els altre

    ResponderEliminar
  8. Hola!!!!
    ME LLAMO IRENE Y VOY A 6eA EL VÍDEO ME A GUSTADO .
    😜🤪🤩

    ResponderEliminar

Entrada 1: 3r de PRIMÀRIA

ENTRADA GLOBAL PER PRIMÀRIA